Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021 -2022 жТоп:__МАД__
«Денсаулық» білім беру саласы | |||||||||||
Баланың аты –жөні | Дене шынықтыру | Барлық ұпай саны | Орташа ұпай саны | Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі | |||||||
6-7-Д.1 | 6-7-Д.2 | 6-7-Д.3 | 6-7-Д.4 | 6-7-Д.5 | 6-7-Д. 6 | 6-7-Д.7 | |||||
Бір орында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерінорындайды; | Заттармен және заттарсыз жалпы дамытушы жаттығуларды орындайды | Қарапайым дене жаттығуларын алмастырып,негізгі қимыл түрлерін орындау дағдыларын игерген; | Түрлі дене жаттығуларын орындауда ептілік пен жылдамдық танытады; | Құрдастарының шағын тобымен таныс ойындарды дербес ұйымдастыра алады; | Кеңістікті бағарлайды; орындық/бөрене арқылы жоғары және төмен жүру барысында және берілген қалыпта тепе-теңдікті сақтай алады; | Командалық ойындаережені сақтайды. | |||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | III | III | III | II | II | III | III | 19 | 2.7 | III |
2 | Амангелді Айзере | III | III | III | II | II | III | III | 19 | 2.7 | III |
3 | Әшкей Нұртілеу | III | III | III | III | III | III | III | 21 | 3 | III |
4 | Бауыржанқызы Жансая | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
5 | Берікқызы Аиша | III | II | III | II | II | III | III | 18 | 2.5 | II |
6 | Дулатұлы Ғалымжан | III | III | III | III | III | III | III | 21 | 3 | III |
7 | Қаби Гүлнұр | III | III | III | III | II | III | III | 20 | 2.8 | III |
8 | Қаби Димаш | III | III | II | III | III | III | II | 19 | 2.7 | III |
9 | Қуатбек Айкен | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
10 | Марат Ақнұр | III | III | III | III | III | II | II | 14 | 2 | II |
11 | Мырқияс Еңлік | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
12 | Нұржан Алинұр | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
15 | Тұқан Наурызбай | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
I– деңгей - 0II – деңгей- 2III – деңгей - 14 |
\
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021-2022 жТоп:__МАД__Өткізу мерзімі:_____________
«Денсаулық» білім беру саласы | |||||||||||||
№ | Баланың аты –жөні | Қауіпсіз мінез – құлық негіздері | Барлық ұпай саны | Орташа ұпай саны | Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі | ||||||||
6-7-Д.1 | 6-7-Д.2 | 6-7-Д.3 | 6-7-Д.4 | 6-7-Д.5 | 6-7-Д.6 | 6-7-Д.7 | 6-7-Д.8 | 6-7-Д.9 | |||||
Өз ағзасы туралы, адам денесінің бөліктері мен олардың қызметі туралы ұғымға ие | Дұрыс сымбат туралы негізгі ережелерді біледі және қолданады; | Негізгі гигиеналық талаптарды орындайды: ауыз қуысы мен тәнге дұрыс күтім жасайды | Адам денсаулығы үшін күн тәртібінің маңызы оны саналы түрде орындау туралы түсінікке ие | Шынығудың денсаулыққа маңызы мен ықпалы туралы біледі; | Тиімді тамақтану, қимыл белсенділігіне, аурудың алдын алуға қызығушылық танытады; | Пайдалы және зиянды азық-түліктерді ажыратады, дәрумендердің пайдасын түсінеді; | Үйдегі қауіпсіздікті сақтаудың қарапайым ережесін біледі; | Көшеде (бағдаршам белгілері, жаяулар өткелі), қоғамдық орындарда қауіпсіз мінез-құлық дағдыларына ие. | |||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | III | III | II | II | III | II | III | III | III | 24 | 2.6 | III |
2 | Амангелді Айзере | III | II | III | III | III | III | III | III | III | 26 | 2.8 | III |
3 | Әшкей Нұртілеу | III | III | II | III | III | III | III | III | III | 26 | 2.8 | III |
4 | Бауыржанқызы Жансая | ||||||||||||
5 | Берікқызы Аиша | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 27 | 3 | III |
6 | Дулатұлы Ғалымжан | III | III | III | II | II | III | III | III | III | 25 | 2.7 | III |
7 | Қаби Гүлнұр | III | III | III | III | II | III | III | II | III | 25 | 2.7 | III |
8 | Қаби Димаш | III | III | III | III | III | III | II | III | III | 25 | 2.7 | III |
9 | Қуатбек Айкен | III | III | III | III | III | II | III | III | III | 26 | 2.8 | III |
10 | Марат Ақнұр | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 26 | 2.8 | III |
11 | Мырқияс Еңлік | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 26 | 2.8 | III |
12 | Нұржан Алинұр | III | II | III | III | II | II | IIІ | IІI | III | 24 | 2.6 | IIІ |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | II | II | III | II | III | III | III | 24 | 2.6 | III |
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | II | II | III | II | III | III | III | 24 | 2.6 | III |
15 | Тұқан Наурызбай | III | III | II | II | III | II | III | III | III | 24 | 2.6 | III |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | III | II | II | III | II | III | III | III | 24 | 2.6 | III |
I – деңгей - 0II – деңгей -0III – деңгей - 16 |
I
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021 – 2022 ж Топ: МАД Өткізу мерзімі :__________________
«Коммуникация» білім беру саласы | ||||||||||||||||
Сөйлеуді дамыту | ||||||||||||||||
Баланың аты-жөні | 6-7-К.1 | 6-7-К.2 | 6-7-К.3 | 6-7-К.4 | 6-7-К.5 | Жалпы саны | Орташа деңгей | Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі | ||||||||
Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады | Сөздердің лексикалық мағнасы мен мәнін түсінеді, мағнасы бойынша жақын/ қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолданады | Өзіне айтылған сөзді тыңдайды және түсінеді, әңгіме барысында өзін мәдениетті ұстайды | Айтылған ойдың мәнін ашу үшін интонацияны сақтайды, тілдесудің вербалды емес құралдарын қолданады (ым,ишара және т.б) | Тыңдалған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып, жеткізеді | ||||||||||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | III | III | III | II | II | 13 | 2,6 | ІІІ | |||||||
2 | Амангелді Айзере | III | III | III | II | II | 13 | 2,6 | ІІІ | |||||||
3 | Әшкей Нұртілеу | III | III | III | III | III | 15 | 3 | ІІІ | |||||||
4 | Бауыржанқызы Жансая | III | III | III | III | III | 15 | 3 | ІІІ | |||||||
5 | Берікқызы Аиша | III | II | III | II | II | 12 | 2,4 | ІІ | |||||||
6 | Дулатұлы Ғалымжан | III | III | III | III | III | 15 | 3 | ІІІ | |||||||
7 | Қаби Гүлнұр | III | III | II | II | II | 12 | 2,4 | ІІ | |||||||
8 | Қаби Димаш | III | III | II | III | III | 14 | 2,8 | ІІІ | |||||||
9 | Қуатбек Айкен | III | III | III | III | III | 15 | 3 | ІІІ | |||||||
10 | Марат Ақнұр | III | II | II | II | IIІ | 12 | 2,4 | ІІ | |||||||
11 | Мырқияс Еңлік | III | III | III | III | III | 15 | 3 | ІІІ | |||||||
12 | Нұржан Алинұр | III | III | III | III | III | 15 | 3 | ІІІ | |||||||
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | III | III | III | 15 | 3 | ІІІ | |||||||
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | III | III | III | 15 | 3 | ІІІ | |||||||
15 | Тұқан Наурызбай | III | III | III | III | III | 15 | 3 | ІІІ | |||||||
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | II | III | II | III | 13 | 2,6 | ІІІ | |||||||
I- деңгей - II- деңгей- 3III-деңгей-13 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі-III | III | III | II | III | III | II |
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021 - 2022 ж Топ: МАД Өткізу мерзімі :__________________
«Коммуникация» білім беру саласы | ||||||||||
Көркем әдебиет | ||||||||||
Баланың аты-жөні | 6-7-К.1 | 6-7-К.2 | 6-7-К.3 | 6-7-К.4 | 6-7-К.5 | 6-7-К.6 | Жалпы саны | Орташа деңгей | Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі | |
Шағын мәтіндер, ертегілер,әңгімелер, балалар тақпақтары және т.б.мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді | Шағын өлеңдерді, шағынфольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айтады | Тыңдалған материалды иллюстрацияларбойынша оқиға жүйесін сақтап баяндайды | Түрлі әдеби жанрлар туралы түсініктерге ие (ертегі,жұмбақ,,әңгіме,тақпақ) | Иллюстрацияларды ертегінің эпизодымен салыстырады | Шығарма туралы пікірін,кейіпкерлердің қылықтарына өзінің қатынасын білдіреді (ұнайды/ұнамайды,жағымды/жағымсыз, себебі) | |||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | II | II | III | II | II | III | 14 | 2.3 | II |
2 | Амангелді Айзере | II | II | III | II | II | II | 14 | 2.3 | II |
3 | Әшкей Нұртілеу | II | II | III | II | II | II | 14 | 2.3 | II |
4 | Бауыржанқызы Жансая | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | III |
5 | Берікқызы Аиша | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | III |
6 | Дулатұлы Ғалымжан | II | III | II | III | II | III | 15 | 2.5 | III |
7 | Қаби Гүлнұр | III | III | II | III | III | III | 17 | 2.8 | III |
8 | Қаби Димаш | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | III |
9 | Қуатбек Айкен | III | II | III | III | II | III | 16 | 2.6 | III |
10 | Марат Ақнұр | III | II | III | II | II | II | 14 | 2.3 | II |
11 | Мырқияс Еңлік | III | II | III | III | II | III | 16 | 2.6 | III |
12 | Нұржан Алинұр | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.8 | III |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | III |
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | III |
15 | Тұқан Наурызбай | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | III |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | III |
I- деңгей - II- деңгей- 3III-деңгей-7 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі-ІІІ |
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021 -2022 ж Топ: МАД Өткізу мерзімі :__________________
«Коммуникация» білім беру саласы | ||||||||||||
Сауат ашу негіздері | ||||||||||||
Баланың аты-жөні | 6-7-К.1 | 6-7-К.2 | 6-7-К.3 | 6-7-К.4 | 6-7-К.5 | 6-7-К.6 | 6-7-К.7 | 6-7-К.8 | Жалпы саны | Орташа деңгей | Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі | |
Тілдің дыбыстарын естіп қабылдайды,оларды сөздер ішінен бөледі және сөзсіз жеке айтады | Сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін ( дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) | Ажыратып дұрыс дыбыстайды | Сөздерді буынға бөледі, сөздегі буын санын және орналасу ретін анықтайды | Сөз бен сөйлемді ажыратады, сөздің мәні мен сөйлемнің мағнасын түсінеді | Сөздермен сөйлемдердің сызбасын оқиды | Сызықтарды салу әдісімен қысқа және ұзын таяқшалар, ирек сызықтарды салады | Әріптің қандай элеметтерден тұратынын анықтайды | |||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | III | II | II | II | II | II | II | III | 18 | 2.2 | II |
2 | Амангелді Айзере | III | II | II | III | III | II | III | III | 21 | 2.6 | III |
3 | Әшкей Нұртілеу | III | III | III | III | III | III | III | II | 23 | 2.8 | III |
4 | Бауыржанқызы Жансая | II | II | II | II | II | II | II | II | 16 | 2 | II |
5 | Берікқызы Аиша | III | III | III | III | III | III | III | III | 24 | 3 | III |
6 | Дулатұлы Ғалымжан | II | II | II | II | II | II | II | II | 16 | 2 | II |
7 | Қаби Гүлнұр | II | III | III | III | III | III | II | III | 23 | 2.8 | III |
8 | Қаби Димаш | III | II | III | III | III | III | III | III | 23 | 2.8 | III |
9 | Қуатбек Айкен | III | III | III | III | III | III | III | III | 24 | 3 | III |
10 | Марат Ақнұр | III | III | III | III | III | III | III | III | 3 | 3 | III |
11 | Мырқияс Еңлік | III | III | III | III | III | III | III | III | 3 | 3 | III |
12 | Нұржан Алинұр | III | II | II | II | II | II | II | III | 18 | 2.2 | II |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | III | III | III | III | III | III | 3 | 3 | III |
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | III | III | III | III | III | III | 3 | 3 | III |
15 | Тұқан Наурызбай | III | III | III | III | III | III | III | III | 3 | 3 | III |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | II | II | III | III | II | III | III | 21 | 2.6 | III |
I- деңгей - II- деңгей- 3III-деңгей-7 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі- |
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021 - 2022 ж Топ: МАД Өткізу мерзімі :__________________
«Коммуникация» білім беру саласы | ||||||||||||||
Орыс тілі | ||||||||||||||
Баланың аты-жөні | 6-7-К.1 | 6-7-К.2 | 6-7-К.3 | 6-7-К.4 | 6-7-К.5 | 6-7-К.6 | 6-7-К.7 | 6-7-К.8 | 6-7-К.9 | Жалпы саны | Орташа деңгей | Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі | ||
Произносит и различает звуки в словах и фразах | Понимает при помощи наглядного материала короткие, простые предложения | Находит информацию в картинках, иллюстрациях и соотносит их | Отвечает на элементарныевопросы жестами (например,указав на предмет или картинку) , словами и короткими фразами | Ориентируется на странице прописи,различает рабочую строку и межстрочное пространство,рисует узоры | Передает содержание прослушанного материала при помощи рисунков,схем | Использует в речи часто повторяющиеся слова | Умеет определять количество звуков в слове, слов в предложении | Произносит и различает гласные и согласные звуки | ||||||
1 | Бауыржанқызы Әмина | II | II | II | II | II | II | II | II | II | 18 | 2 | II | |
2 | Дилда Еңлік Ерболқызы | III | III | III | II | II | III | III | III | III | 25 | 2.7 | III | |
3 | Ермек Ерсұлтан | II | II | III | III | III | III | III | III | III | 25 | 2.7 | III | |
4 | Ерден Нұрай | II | II | II | II | II | II | II | II | II | 18 | 2 | II | |
5 | Ержан Аянат | lll | lll | lll | Lll | lll | III | III | III | III | 27 | 3 | III | |
6 | Ғалым Айсұлтан | III | III | III | II | III | III | III | III | III | 26 | 2.8 | III | |
7 | Рабат Диас Рамазанұлы | II | III | III | II | II | II | III | III | III | 24 | 2.6 | III | |
8 | Тұхан Нүркен | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 27 | 3 | III | |
9 | Сауытбек Мейіржан | II | II | II | II | II | II | III | III | III | 21 | 2.3 | II | |
10 | Шамил Аяна Жігерқызы | III | IIІ | IIІ | ІII | ІII | III | II | III | III | 26 | 2.8 | IIІ | |
I- деңгей - 0II- деңгей-3III-деңгей- 7 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі-ІІІ | ||||||||||||||
6-7-Т 1 | 6-7-Т.2 | 6-7-Т.3 | 6-7-Т.4 | 6-7-Т.5 | 6-7-Т.6 | 6-7-Т.7 | 6-7-Т.8 | Жалпы саны | Орташа деңгей | Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі | |||
Қағаз бетінде бағдарлай алады,карточкалардағы геометриялық фигур/ң орналасуын сипаттап береді | Заттарды көлемі, ені, биіктігі,жуандығы,ұзындығы бойынша салыстырады,оларды өсу ж/е кему ретінде орналастырады | 10 көлеміндегі санды тура және кері санайды, 1-ден 10-ға дейінгі сандар тізбегінде қалып қойған санды атайды | Кез келген санды э Х бір санға арттырса одан кейінгі сан шығатынын, кез келген сан/н бір санды кемітсе одан бұрынғы сан шығады | Заттарды белгілі бір қасиеті бойынша жиынға біріктіреді | Геометриялық фигуралармен фигуралармен денелерді ажыратып, дұрыс атай біледі | Уақыт ұғымдарын,тәулік бөліктерін, апта күндерінің ретін біледі | Топтарды салыстырып, санау негізінде сандықмәнін жалпылайды | ||||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | II | III | II | II | III | III | III | III | 21 | 2.6 | III | |
2 | Амангелді Айзере | II | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II | |
3 | Әшкей Нұртілеу | II | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II | |
4 | БауыржанқызыЖансая | III | III | III | III | III | III | III | III | 24 | 3 | III | |
5. | Берікқызы Аиша | Ill | Lll | Ill | lll | Lll | III | III | III | 24 | 3 | Ш | |
6 | Дулатұлы Ғалымжан | II | III | III | II | II | II | III | III | 20 | 2.5 | III | |
7 | Қаби Гүлнұр | II | III | III | II | II | II | III | III | 20 | 2.5 | III | |
8 | Қаби Димаш | II | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II | |
9 | Қуатбек Айкен | III | III | III | II | III | III | III | III | 23 | 2.8 | Ш | |
10 | Марат Ақнұр | II | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II | |
11 | Мырқияс Еңлік | III | II | II | III | III | II | III | III | 21 | 2.6 | III | |
12 | Нұржан Алинұр | II | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II | |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | II | I | III | III | II | III | III | 21 | 2.6 | III | |
14 | Сейсенбай Маржан | III | II | II | III | III | II | III | III | 21 | 2.6 | III | |
15 | Тұқан Наурызбай | III | II | II | III | III | II | III | III | 21 | 2.6 | III | |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | II | II | III | III | II | III | III | 21 | 2.6 | III | |
Iдеңгей -0 IIдеңгей –6IIIдеңгей – 19 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – III | |||||||||||||
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
«Таным» білім беру саласы (қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру)
Оқу жылы: 2021-2022 ж Топ: МАД Өткізу мерзімі
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021-2022 ж Топ: МАД Өткізу мерзімі :__________________
«Таным» білім беру саласы | |||||||||||
Құрастыру | |||||||||||
6-7-Т 1 | 6-7-Т.2 | 6-7-Т.3 | 6-7-Т.4 | 6-7-Т.5 | 6-7-Т.6 | Жалпы саны | Орташа деңгей | Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі | |||
Табиғи жасанды материалдарды ажыратады, олардың қасиеттерін атайды | Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орната алады | Құрастыруға арналған матер/мен және құрал/мен жұмыс барысында техника қауіпсіздігі ережелерін орындайды | Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолданады | Қарапайым сызба, үлгі бойынша жұмыс жасай алады | Өз ойы бойынша түрлі материалдардан құрастырады, өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін бағалайды | ||||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | III | III | III | II | II | III | III | 19 | 2.7 | |
2 | Амангелді Айзере | III | III | III | II | II | III | III | 19 | 2.7 | |
3 | Әшкей Нұртілеу | III | III | III | III | III | III | III | 21 | 3 | |
4 | БауыржанқызыЖансая | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | |
5. | Берікқызы Аиша | III | II | III | II | II | III | III | 18 | 2.5 | |
6 | ДулатұлыҒалымжан | III | III | III | III | III | III | III | 21 | 3 | |
7 | Қаби Гүлнұр | III | III | III | III | II | III | III | 20 | 2.8 | |
8 | Қаби Димаш | III | III | II | III | III | III | II | 19 | 2.7 | |
9 | Қуатбек Айкен | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | |
10 | Марат Ақнұр | III | III | III | III | III | II | II | 14 | 2 | |
11 | Мырқияс Еңлік | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | |
12 | Нұржан Алинұр | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | |
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | |
15 | Тұқан Наурызбай | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | |
I-деңгей - 0II – деңгей 3III – деңгей 7 | |||||||||||
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021- 2022 Топ: МАД Өткізу мерзімі :__________________
«Таным» білім беру салас | |||||||||||||||
Жаратылыстану | |||||||||||||||
6-7-Т 1 | 6-7-Т.2 | 6-7-Т.3 | 6-7-Т.4 | 6-7-Т.5 | 6-7-Т.6 | 6-7-Т.7 | 6-7-Т.8 | 6-7-Т.9 | 6-7-Т.10 | Жалпы саны | Орташа деңгей | Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі | |||
Табиғаттағы маусымдық өзгерістерді атайды | Өсімдіктерді тірі табиғаттың бөлшегі ретінде анықтайды, өсімдік/р тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі, өздеріне тән белгілері бо/ша ағаш/мен бұталар/ң бірнеше түрлерін атайды | Үй және жабайы жануарлардың сыртқы келбетіне және жыл мезгілі/ң әр кезеңіндегі тіршілік әрекетіне тән ерекшеліктері тотоқылдақ,туралы біледі | Қыстап қалатын (тоқылдақ, торғай,шымшық т.б) және жыл құстары (қарлығаш, бозторғай) туралы ұғымдарға ие | Адамның негізгі дене бөліктерін,сезім мүшеоерін атап, олардың атқаратын қызмет туралы біледі | Өлі табиғат нысандары туралы түсініктерге ие, олардың қасиеттерін және міндеттерін атайды | Таза ауаның және судың маңызы туралы біледі | Өлі табиғаттың денелері мен заттарын адам қолымен жасалған заттардан ажыратады | Табиғат құбылыстары (жел, найзағай,жаңбыр,тұман, тамшы т.б) туралы түсініктерге ие | Адам өміріне қажетті жағдайларды (ауа,су,тамақ, қозғалыс) біледі | ||||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | III | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 30 | 3 | ІІІ | |
2 | Амангелді Айзере | II | II | II | II | II | II | II | II | II | II | 20 | 2 | ІІ | |
3 | Әшкей Нұртілеу | II | II | II | II | II | II | II | II | II | II | 27 | 2.7 | ІІІ | |
4 | БауыржанқызыЖансая | III | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 30 | 3 | ІІІ | |
5. | Берікқызы Аиша | III | II | III | II | II | III | III | III | II | II | 25 | 2.5 | ІІІ | |
6 | Дулатұлы Ғалымжан | III | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 30 | 3 | ІІІ | |
7 | Қаби Гүлнұр | II | II | II | II | II | II | II | II | II | II | 20 | 2 | ІІ | |
8 | Қаби Димаш | II | II | II | II | II | II | II | II | II | II | 20 | 2 | ІІ | |
9 | Қуатбек Айкен | III | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 30 | 3 | ІІІ | |
10 | Марат Ақнұр | II | II | II | II | II | II | II | II | II | II | 20 | 2 | ІІ | |
11 | Мырқияс Еңлік | III | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 30 | 3 | ІІІ | |
12 | Нұржан Алинұр | III | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 30 | 3 | ІІІ | |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 30 | 3 | ІІІ | |
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 30 | 3 | ІІІ | |
15 | Тұқан Наурызбай | III | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 30 | 3 | ІІІ | |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | III | III | III | III | III | III | III | III | III | 30 | 3 | ІІІ | |
I деңгей -0 II деңгей-2 III деңгей – 8 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – III | |||||||||||||||
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021-2022жТоп:МАДӨткізу мерзімі:_____________
«Шығармашылық» білім беру саласы | ||||||||||
№ | Баланың аты –жөні | Сурет салу | Барлық ұпай саны | Орташа ұпай саны | Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі | |||||
6-7-Ш.1 | 6-7-Ш.2 | 6-7-Ш.3 | 6-7-Ш.4 | 6-7-Ш.5 | 6-7-Ш.6 | |||||
Сызықтардың алуан түрін (түзу, қисық, ирек-ирек, ирелең) қолдана отырып, затқа қарап және елестету арқылы қарапайым заттарды және күрделі емес сұлбалардың суретін салады; | Түзу сызықтың түрлі үйлесімділігінде құрылған қазақ өрнегі элементтерінің суретін салады; | Алуан түрлі көркем материалдарды және олардың қасиеттерін біледі; | Негізгі және қосалқы, жылы және суық түстерді ажыратады | Бейнені қағаз бетіне үйлесімді орналастырады, суреттегі түсті үйлестіреді; | Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды ретке келтіреді | |||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | ІІІ |
2 | Амангелді Айзере | II | II | II | II | II | II | 12 | 2 | ІІ |
3 | Әшкей Нұртілеу | II | II | II | II | II | II | 12 | 2 | ІІ |
4 | БауыржанқызыЖансая | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | ІІІ |
5 | Берікқызы Аиша | III | II | III | II | II | III | 15 | 2,5 | ІІІ |
6 | ДулатұлыҒалымжан | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | ІІІ |
7 | Қаби Гүлнұр | II | II | II | II | II | II | 12 | 2 | ІІ |
8 | Қаби Димаш | II | II | II | II | II | II | 12 | 2 | ІІ |
9 | Қуатбек Айкен | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | ІІІ |
10 | Марат Ақнұр | II | II | II | II | II | II | 12 | 2 | ІІ |
11 | Мырқияс Еңлік | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | ІІІ |
12 | Нұржан Алинұр | III | II | III | II | II | III | 15 | 2,5 | ІІІ |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | ІІІ |
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | ІІІ |
15 | Тұқан Наурызбай | III | III | III | III | III | III | 18 | 3 | ІІІ |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | II | III | II | II | III | 15 | 2,5 | ІІІ |
Iдеңгей -0 IIдеңгей-0IIIдеңгей –10 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – III |
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021 -2022 жТоп:МАДӨткізу мерзімі:_____________
«Шығармашылық» білім беру саласы | |||||||||||
№ | Баланың аты –жөні | Мүсіндеу | Барлық ұпай саны | Орташа ұпай саны | Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі | ||||||
6-7-Ш.1 | 6-7-Ш.2 | 6-7-Ш.3 | 6-7-Ш.4 | 6-7-Ш.5 | 6-7-Ш.6 | 6-7-Ш.7 | |||||
Затқа қарап және елестету арқылы, ермексаздың, сазбалшықтың және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып, таныс заттарды, түрлі пішіндегі, көлемдегі жеміс-жидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде мүсіндей алады; | Өлшемдік қатынасты, бейненің мәнерлігін, адамның қимылына тән мәнерлікті береді, кескішті қолдана отырып, пішіннің бетін безендіреді; | Көркем және табиғи материалдармен жұмыс жасаудың қарапайым еңбек дағдыларын игерген; | Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдаланады; | Кейіпкерлерге тән бөліктерді (мұрын, ауыз, көз, құлақ, аяқ, қанат) пропорцияны сақтай отырып, қарапайым әдістерді (жұмырлау, жаю, жалпайту, кескіш көмегімен ойып алу, т.б.) қолданып мүсіндейді; | Пластикалық , конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштерді пайдалана отырып, Қазақстанның және әлемнің халық кәсіпшілігі негізінде ойыншықтар, ыдыс-аяқ мүсіндейді; | Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіреді. | |||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | III | III | III | II | II | III | III | 19 | 2.7 | III |
2 | Амангелді Айзере | III | III | III | II | II | III | III | 19 | 2.7 | III |
3 | Әшкей Нұртілеу | III | III | III | III | III | III | III | 21 | 3 | III |
4 | БауыржанқызыЖансая | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
5 | Берікқызы Аиша | III | II | III | II | II | III | III | 18 | 2.5 | II |
6 | ДулатұлыҒалымжан | III | III | III | III | III | III | III | 21 | 3 | III |
7 | Қаби Гүлнұр | III | III | III | III | II | III | III | 20 | 2.8 | III |
8 | Қаби Димаш | III | III | II | III | III | III | II | 19 | 2.7 | III |
9 | Қуатбек Айкен | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
10 | Марат Ақнұр | III | III | III | III | III | II | II | 14 | 2 | II |
11 | Мырқияс Еңлік | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
12 | Нұржан Алинұр | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
15 | Тұқан Наурызбай | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | III | III | III | III | III | III | 18 | 2.5 | III |
Iдеңгей -0 IIдеңгей-1IIIдеңгей –9 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – III |
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021– 2022 жТоп:_МАД_Өткізу мерзімі:_____________
«Шығармашылық» білім беру саласы | ||||||||||||
№ | Баланың аты –жөні | Аппликация | Барлық ұпай саны | Орташа ұпай саны | Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі | |||||||
6-7-Ш.1 | 6-7-Ш.2 | 6-7-Ш.3 | 6-7-Ш.4 | 6-7-Ш.5 | 6-7-Ш.6 | 6-7-Ш.7 | ||||||
Жырту, қиып алу әдістерімен түрлі ертегілік бейнелер, т.б. жасай отырып, қарапайым заттарды жапсырады; | Шаблон/есте сақталған үлгі/затқа қарап жапсыруларды құрастырады, сәйкес түсті, пішінді, заттардың фактурасы мен пропорцияларын таңдайды, бөлшектерді жапсыру бірізділігін дұрыс пайдаланады; | Елестету арқылы геометриялық пішіндер негізінде бірнеше бөліктен тұратын заттардың жапсырмасын құрастырады, бөлшектерді жапсыру бірізділігін дұрыс қолдана отырып, қисық жыртып алынған қағаздан жұмсақ ойыншық бейнелерін құрастырады; | Қиып алудың негізгі түрлерін игерген: бүктелген сызығы бойынша қағаз парағын түзу қияды, шаршының бұрыштарын дөңгелетіп, дөңгелек пішінді, бірнеше рет бүктелген қағаз парағынан тіктөртбұрышты, үшбұрышты, дөңгелек пішіндерді қиып алады; | Бірнеше қабат етіп бүктелген қағаздан геометриялық сәндік элементтерді көбірек қиып алып, геометриялық пішіндерді (шаршылар, тік төртбұрыштар, шеңберлер, сопақшалар) ортасынан немесе диагональ бойынша қиып алу дағдыларын игерген; | Заттардың кеңістіктік қатынастарын есепке ала отырып, оларды аспанға, суға, жерге қатыстылығы бойынша орналастыра алады; | Жұмыс орнын және жұмыс барысында құралдарды өздігінен ретке келтіреді: ұшы үшкір құралдарды орнына қояды, қайшымен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережесін сақтайды; | ||||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | III | III | III | II | II | III | III | 19 | 2.7 | III | |
2 | Амангелді Айзере | III | III | III | II | II | III | III | 19 | 2.7 | III | |
3 | Әшкей Нұртілеу | III | III | II | III | III | III | III | 20 | 2.8 | III | |
4 | БауыржанқызыЖансая | II | II | III | II | II | III | II | 16 | 2.2 | II | |
5 | Берікқызы Аиша | III | II | III | II | II | III | III | 18 | 2.5 | II | |
6 | ДулатұлыҒалымжан | II | II | III | II | II | III | III | 17 | 2.4 | II | |
7 | Қаби Гүлнұр | III | III | III | III | II | III | III | 20 | 2.8 | III | |
8 | Қаби Димаш | III | III | II | III | III | III | II | 19 | 2.7 | III | |
9 | Қуатбек Айкен | III | II | III | II | III | II | III | 18 | 2.5 | III | |
10 | Марат Ақнұр | III | III | III | III | III | II | III | 20 | 2.8 | III | |
11 | Мырқияс Еңлік | III | III | III | III | III | II | III | 20 | 2.8 | III | |
12 | Нұржан Алинұр | III | III | III | III | III | II | III | 20 | 2.8 | III | |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | III | III | III | II | III | 20 | 2.8 | III | |
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | III | III | III | II | III | 20 | 2.8 | III | |
15 | Тұқан Наурызбай | III | III | III | III | III | II | III | 20 | 2.8 | III | |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | III | II | II | II | II | III | 17 | 2.4 | II | |
I – деңгей -0 II – деңгей - 4III – деңгей - 5 | ||||||||||||
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021 -2022 жТоп:МАДӨткізу мерзімі:_____________
«Шығармашылық» білім беру саласы | ||||||||||||
№ | Баланың аты –жөні | Музыка | Барлық ұпай саны | Орташа ұпай саны | Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі | |||||||
6-7-Ш.1 | 6-7-Ш.2 | 6-7-Ш.3 | 6-7-Ш.4 | 6-7-Ш.5 | 6-7-Ш.6 | 6-7-Ш.7 | 6-7-Ш.8 | |||||
Таныс әндердің қарапайым әуендерін, музыкалық шығарманың кіріспесі мен қайырмасын ажыратады; | Музыканы тыңдау және орындау барысында өз сезімдері мен толғаныстарын сипаттайды; | Музыкалық жанрларды: күй, ән, би, маршты ажырата алады; | Таныс әндерді жеке және шағын топпен орындайды; | Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салады; | Дыбыстау тембріне қарай кейбір музыка аспаптарын, балаларға арналған музыка аспаптарын ажыратады; | Балаларға арналған ұрмалы музыка аспаптарында (дыбыс жоғарылығы айқындалмаған) жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақтық суреттерді ойнайды; | Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар орындайды. | |||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | II | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II |
2 | Амангелді Айзере | II | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II |
3 | Әшкей Нұртілеу | II | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II |
4 | БауыржанқызыЖансая | III | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II |
5 | Берікқызы Аиша | II | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II |
6 | ДулатұлыҒалымжан | II | II | II | II | II | II | III | III | 18 | 2.3 | II |
7 | Қаби Гүлнұр | III | III | II | II | II | II | III | III | 20 | 2.5 | III |
8 | Қаби Димаш | II | II | II | II | III | III | III | III | 20 | 2.5 | III |
9 | Қуатбек Айкен | III | II | III | II | II | II | III | III | 20 | 2.5 | III |
10 | Марат Ақнұр | III | III | III | III | III | III | III | III | 24 | 3 | III |
11 | Мырқияс Еңлік | |||||||||||
12 | Нұржан Алинұр | |||||||||||
13 | Рүстемұлы Қуат | |||||||||||
14 | Сейсенбай Маржан | |||||||||||
15 | Тұқан Наурызбай | |||||||||||
16 | Тұрсынжан Мағжан | |||||||||||
I – деңгей II– деңгей -6III – деңгей - 4 |
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021 – 2022 жТоп:__МАД_Өткізу мерзімі:_____________
«Әлеумет» білім беру саласы | |||||||||||
№ | Баланың аты –жөні | Өзін –өзі тану | Барлық ұпай саны | Орташа ұпай саны | Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі | ||||||
6-7-Ә.1 | 6-7-Ә.2 | 6-7-Ә.3 | 6-7-Ә.4 | 6-7-Ә.5 | 6-7-Ә.6 | 6-7-Ә.7 | |||||
Өзін тануға қызығушылық білдіреді, өзінің "Мен" және есімімен, әлеуметтік, жыныстық рөлі арасындағы байланысты сезінеді; | Өзінің , пікіріне, қылықтарына талдау жасай алады және оларға адамгершілік тұрғыдан баға береді, өзінің сезімдерін тыңдайды; | Адами құндылықтар туралы бастапқы түсініктерге ие: өмір, отан, денсаулық, адам, отбасы, достық, табиғат; | Қарапайым мінез-құлық ережелерін сақтай алады, өз-өзіне қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларын игерген; | Балалар ұжымында қарым-қатынас және өзара әрекет жасай алады; | Адами қасиеттер туралы бастапқы түсініктерге ие: мейірімділік, сүйіспеншілік, сыйластық, қамқорлық, адалдық; | Өзінің қабілетін және мүмкіндігін шығармашылық әрекетте (музыкада, ойында, биде, театрландырылған қойылымда) көрсете алады. | |||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | II | III | II | II | III | III | III | 18 | 2,6 | III |
2 | Амангелді Айзере | III | III | III | II | II | III | III | 19 | 2,7 | III |
3 | Әшкей Нұртілеу | II | II | III | III | III | III | III | 19 | 2,7 | III |
4 | БауыржанқызыЖансая | II | II | II | II | II | II | III | 15 | 2,1 | III |
5 | Берікқызы Аиша | lll | lll | Lll | lll | Lll | III | III | 21 | 3 | Ш |
6 | ДулатұлыҒалымжан | III | III | III | II | III | III | III | 20 | 2,8 | Ш |
7 | Қаби Гүлнұр | II | III | III | II | II | II | III | 17 | 2,4 | III |
8 | Қаби Димаш | III | III | III | III | III | III | III | 21 | 3 | III |
9 | Қуатбек Айкен | IIІ | IІI | II | IІI | II | ІII | III | 19 | 2,7 | IIІ |
10 | Марат Ақнұр | III | III | III | III | III | III | III | 20 | 2,8 | III |
11 | Мырқияс Еңлік | III | III | III | III | III | III | III | 21 | 3 | III |
12 | Нұржан Алинұр | IIІ | IІI | II | IІI | II | ІII | III | 19 | 2,7 | IIІ |
13 | Рүстемұлы Қуат | III | III | III | III | III | III | III | 20 | 2,8 | III |
14 | Сейсенбай Маржан | III | III | III | III | III | III | III | 21 | 3 | III |
15 | Тұқан Наурызбай | IIІ | IІI | II | IІI | II | ІII | III | 19 | 2,7 | IIІ |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | III | III | III | III | III | III | 20 | 2,8 | III |
I – деңгей II – деңгей - 0III – деңгей - 10 |
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
Мектепалды даярлық сыныбы
Оқу жылы: 2021 -2022 жТоп:__МАД__Өткізу мерзімі:_____________
«Әлеумет» білім беру саласы | ||||||||||||
№ | Баланың аты –жөні | Қоршаған ортамен таныстыру | Барлық ұпай саны | Орташа ұпай саны | Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі | |||||||
6-7-Ә.1 | 6-7-Ә.2 | 6-7-Ә.3 | 6-7-Ә.4 | 6-7-Ә.5 | 6-7-Ә.6 | 6-7-Ә.7 | 6-7-Ә.8 | |||||
Отбасы мүшелерін атайды, міндеті мен өзіне тағылған жауапкершілікті біледі; | Қарапайым этикалық нормалардысақтайды; | Еңбектің маңызын және адам өміріндегі барлық мамандықтардың қажеттігін түсінеді; | Байланыс құралдарының және көліктің адам өміріндегі қажеттілігін түсініп, олардың қолданылу аясын атайды; | Өз өңірінде бағдарлану тәсілдерін және өз үйінің (тұрғылықты мекен-жайын) мекен-жайын атайды; | Өзі туған елді мекені, туған елі туралы біледі; | Бірлесе жұмыс жасайды, еңбек нәтижесін бағалай алады; | Қазақстан Республикасының Президентін, мемлекеттік рәміздерді, Астана және оның көрікті жерлері, Қазақстанның ірі қаласы – Алматы туралыбіледі. | |||||
1 | Айболұлы Бақытнұр | II | III | II | II | III | III | III | III | 21 | 2.6 | III |
2 | Амангелді Айзере | III | III | III | II | II | III | III | III | 21 | 2.6 | III |
3 | Әшкей Нұртілеу | II | II | III | III | III | III | III | III | 22 | 2.7 | III |
4 | БауыржанқызыЖансая | II | II | II | II | III | III | III | III | 20 | 2.5 | III |
5 | Берікқызы Аиша | lll | lll | Lll | Lll | Lll | III | III | III | 24 | 3 | Ш |
6 | ДулатұлыҒалымжан | III | III | III | II | III | III | III | III | 23 | 2.8 | Ш |
7 | Қаби Гүлнұр | II | III | III | II | II | II | III | III | 20 | 2.5 | III |
8 | Қаби Димаш | III | III | III | III | III | III | III | III | 24 | 3 | III |
9 | Қуатбек Айкен | III | III | III | III | III | III | III | III | 24 | 3 | III |
10 | Марат Ақнұр | III | II | III | II | II | II | III | III | 20 | 2.5 | III |
11 | Мырқияс Еңлік | II | III | II | II | III | III | III | III | 21 | 2.6 | III |
12 | Нұржан Алинұр | III | III | III | II | II | III | III | III | 21 | 2.6 | III |
13 | Рүстемұлы Қуат | II | II | III | III | III | III | III | III | 22 | 2.7 | III |
14 | Сейсенбай Маржан | II | II | II | II | III | III | III | III | 20 | 2.5 | III |
15 | Тұқан Наурызбай | II | III | II | II | III | III | III | III | 21 | 2.6 | III |
16 | Тұрсынжан Мағжан | III | III | III | II | II | III | III | III | 21 | 2.6 | III |
I – деңгей - 0II – деңгей - 7III – деңгей - 18 |