» » МАД аралық бақылау диагностика нәтижесі 2021-2022 оқу жылы

 
 
 

МАД аралық бақылау диагностика нәтижесі 2021-2022 оқу жылы

Автор: admin от 19-09-2022, 11:59, посмотрело: 100

0

Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін  бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы: 2021 -2022 жТоп:__МАД__

«Денсаулық» білім беру саласы












Баланың    аты –жөні 






Дене шынықтыру

Барлық  ұпай саны

Орташа  ұпай саны

Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі

6-7-Д.1

6-7-Д.2

6-7-Д.3

6-7-Д.4

6-7-Д.5

6-7-Д. 6

6-7-Д.7

Бір орында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерінорындайды;

Заттармен және заттарсыз жалпы дамытушы жаттығуларды орындайды






Қарапайым дене жаттығуларын алмастырып,негізгі қимыл түрлерін орындау дағдыларын игерген;

Түрлі дене жаттығуларын орындауда ептілік пен жылдамдық танытады; 

Құрдастарының шағын тобымен таныс ойындарды дербес ұйымдастыра алады;

Кеңістікті бағарлайды; орындық/бөрене арқылы жоғары және төмен жүру барысында және берілген қалыпта тепе-теңдікті сақтай алады;

Командалық ойындаережені сақтайды. 

1

Айболұлы Бақытнұр

III

III

III

II

II

III

III

19

2.7

III

2

Амангелді Айзере

III

III

III

II

II

III

III

19

2.7

III

3

Әшкей Нұртілеу

III

III

III

III

III

III

III

21

3

III

4

Бауыржанқызы Жансая

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

5

Берікқызы Аиша 

III

II

III

II

II

III

III

18

2.5

II

6

Дулатұлы Ғалымжан

III

III

III

III

III

III

III

21

3

III

7

Қаби Гүлнұр

III

III

III

III

II

III

III

20

2.8

III

8

Қаби Димаш 

III

III

II

III

III

III

II

19

2.7

III

9

Қуатбек Айкен

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

10

Марат Ақнұр

III

III

III

III

III

II

II

14

2

II

11

Мырқияс Еңлік

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

12

Нұржан Алинұр

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

13

Рүстемұлы Қуат

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

14

Сейсенбай Маржан

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

15

Тұқан Наурызбай

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

16

Тұрсынжан Мағжан 

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III



I– деңгей  - 0II – деңгей- 2III – деңгей  - 14















\







Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін  бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы: 2021-2022 жТоп:__МАД__Өткізу мерзімі:_____________

«Денсаулық» білім беру саласы








Баланың аты –жөні 









Қауіпсіз мінез – құлық      негіздері 

Барлық  ұпай саны

Орташа  ұпай саны

Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі

6-7-Д.1

6-7-Д.2

6-7-Д.3

6-7-Д.4

6-7-Д.5

6-7-Д.6

6-7-Д.7

6-7-Д.8

6-7-Д.9

Өз  ағзасы туралы, адам денесінің бөліктері мен олардың қызметі туралы ұғымға ие

Дұрыс  сымбат туралы негізгі ережелерді біледі және қолданады;

Негізгі гигиеналық талаптарды орындайды: ауыз қуысы мен тәнге дұрыс күтім жасайды

Адам денсаулығы үшін күн тәртібінің маңызы оны саналы түрде орындау туралы түсінікке ие

Шынығудың  денсаулыққа маңызы мен ықпалы туралы біледі;

Тиімді тамақтану, қимыл белсенділігіне, аурудың алдын алуға қызығушылық танытады;

Пайдалы  және зиянды азық-түліктерді ажыратады, дәрумендердің пайдасын түсінеді;

Үйдегі  қауіпсіздікті сақтаудың қарапайым ережесін біледі;

Көшеде (бағдаршам белгілері, жаяулар өткелі), қоғамдық орындарда қауіпсіз мінез-құлық дағдыларына ие.

1

Айболұлы Бақытнұр

III

III

II

II

III

II

III

III

III

24

2.6

III

2

Амангелді Айзере

III

II

III

III

III

III

III

III

III

26

2.8

III

3

Әшкей Нұртілеу

III

III

II

III

III

III

III

III

III

26

2.8

III

4

Бауыржанқызы Жансая













5

Берікқызы Аиша 

III

III

III

III

III

III

III

III

III

27

3

III

6

Дулатұлы Ғалымжан

III

III

III

II

II

III

III

III

III

25

2.7

III

7

Қаби Гүлнұр

III

III

III

III

II

III

III

II

III

25

2.7

III

8

Қаби Димаш 

III

III

III

III

III

III

II

III

III

25

2.7

III

9

Қуатбек Айкен

III

III

III

III

III

II

III

III

III

26

2.8

III

10

Марат Ақнұр

III

III

III

III

III

III

III

III

III

26

2.8

III

11

Мырқияс Еңлік

III

III

III

III

III

III

III

III

III

26

2.8

III

12

Нұржан Алинұр

III

II

III

III

II

II

IIІ

IІI

III

24

2.6

IIІ

13

Рүстемұлы Қуат

III

III

II

II

III

II

III

III

III

24

2.6

III

14

Сейсенбай Маржан

III

III

II

II

III

II

III

III

III

24

2.6

III

15

Тұқан Наурызбай

III

III

II

II

III

II

III

III

III

24

2.6

III

16

Тұрсынжан Мағжан 

III

III

II

II

III

II

III

III

III

24

2.6

III



I – деңгей - 0II – деңгей  -0III – деңгей  - 16

I




















Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы:  2021 – 2022 ж               Топ: МАД           Өткізу мерзімі :__________________

«Коммуникация» білім беру саласы


Сөйлеуді дамыту









Баланың аты-жөні

6-7-К.1

6-7-К.2

6-7-К.3

6-7-К.4

6-7-К.5

Жалпы  саны

Орташа деңгей

Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі


Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады

Сөздердің лексикалық мағнасы мен мәнін түсінеді, мағнасы бойынша жақын/ қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолданады

Өзіне айтылған сөзді тыңдайды және түсінеді, әңгіме барысында өзін мәдениетті ұстайды

Айтылған ойдың мәнін ашу үшін интонацияны сақтайды, тілдесудің вербалды емес құралдарын қолданады (ым,ишара және т.б)

Тыңдалған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып, жеткізеді


1

Айболұлы Бақытнұр

III

III

III

II

II

13

2,6

ІІІ


2

Амангелді Айзере

III

III

III

II

II

13

2,6

ІІІ


3

Әшкей Нұртілеу

III

III

III

III

III

15

3

ІІІ


4

Бауыржанқызы Жансая

III

III

III

III

III

15

3

ІІІ


5

Берікқызы Аиша 

III

II

III

II

II

12

2,4

ІІ


6

Дулатұлы Ғалымжан

III

III

III

III

III

15

3

ІІІ


7

Қаби Гүлнұр

III

III

II

II

II

12

2,4

ІІ


8

Қаби Димаш 

III

III

II

III

III

14

2,8

ІІІ


9

Қуатбек Айкен

III

III

III

III

III

15

3

ІІІ


10

Марат Ақнұр

III

II

II

II

IIІ

12

2,4

ІІ


11

Мырқияс Еңлік

III

III

III

III

III

15

3

ІІІ


12

Нұржан Алинұр

III

III

III

III

III

15

3

ІІІ


13

Рүстемұлы Қуат

III

III

III

III

III

15

3

ІІІ


14

Сейсенбай Маржан

III

III

III

III

III

15

3

ІІІ


15

Тұқан Наурызбай

III

III

III

III

III

15

3

ІІІ


16

Тұрсынжан Мағжан 

III

II

III

II

III

13

2,6

ІІІ


I-  деңгей -                              II-  деңгей- 3III-деңгей-13


Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі-III



III

III

II

III

III

II


















Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы: 2021 - 2022 ж              Топ: МАД           Өткізу мерзімі :__________________


«Коммуникация» білім беру саласы

Көркем әдебиет









Баланың аты-жөні

6-7-К.1

6-7-К.2

6-7-К.3

6-7-К.4

6-7-К.5

6-7-К.6

Жалпы  саны

Орташа деңгей

Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі

Шағын мәтіндер, ертегілер,әңгімелер, балалар тақпақтары және т.б.мазмұны  бойынша сұрақтарға жауап береді

Шағын өлеңдерді, шағынфольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айтады

Тыңдалған материалды иллюстрацияларбойынша  оқиға жүйесін сақтап баяндайды 

Түрлі әдеби жанрлар туралы  түсініктерге ие  (ертегі,жұмбақ,,әңгіме,тақпақ)

Иллюстрацияларды ертегінің эпизодымен салыстырады

Шығарма туралы пікірін,кейіпкерлердің қылықтарына өзінің қатынасын білдіреді (ұнайды/ұнамайды,жағымды/жағымсыз, себебі)

1

Айболұлы Бақытнұр

II

II

III

II

II

III

14

2.3

II

2

Амангелді Айзере

II

II

III

II

II

II

14

2.3

II

3

Әшкей Нұртілеу

II

II

III

II

II

II

14

2.3

II

4

Бауыржанқызы Жансая

III

III

III

III

III

III

18

3

III

5

Берікқызы Аиша 

III

III

III

III

III

III

18

3

III

6

Дулатұлы Ғалымжан

II

III

II

III

II

III

15

2.5

III

7

Қаби Гүлнұр

III

III

II

III

III

III

17

2.8

III

8

Қаби Димаш 

III

III

III

III

III

III

18

3

III

9

Қуатбек Айкен

III

II

III

III

II

III

16

2.6

III

10

Марат Ақнұр

III

II

III

II

II

II

14

2.3

II

11

Мырқияс Еңлік

III

II

III

III

II

III

16

2.6

III

 12

Нұржан Алинұр

III

III

III

III

III

III

18

2.8

III

13

Рүстемұлы Қуат

III

III

III

III

III

III

18

3

III

14

Сейсенбай Маржан

III

III

III

III

III

III

18

3

III

15

Тұқан Наурызбай

III

III

III

III

III

III

18

3

III

16

Тұрсынжан Мағжан 

III

III

III

III

III

III

18

3

III

I-  деңгей -                              II-  деңгей- 3III-деңгей-7

Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі-ІІІ




















Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы: 2021 -2022 ж    Топ: МАД           Өткізу мерзімі :__________________


«Коммуникация» білім беру саласы

Сауат ашу негіздері











Баланың аты-жөні

6-7-К.1

6-7-К.2

6-7-К.3

6-7-К.4

6-7-К.5

6-7-К.6

6-7-К.7

6-7-К.8

Жалпы  саны

Орташа деңгей

Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі

Тілдің дыбыстарын естіп қабылдайды,оларды сөздер ішінен бөледі және сөзсіз жеке айтады

Сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін ( дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)

Ажыратып дұрыс дыбыстайды

Сөздерді буынға бөледі, сөздегі буын санын және орналасу ретін анықтайды

Сөз бен сөйлемді ажыратады, сөздің мәні мен сөйлемнің мағнасын түсінеді

Сөздермен сөйлемдердің сызбасын оқиды

Сызықтарды салу әдісімен қысқа және ұзын таяқшалар, ирек сызықтарды салады

Әріптің қандай элеметтерден тұратынын анықтайды

1

Айболұлы Бақытнұр

III

II

II

II

II

II

II

III

18

2.2

II

2

Амангелді Айзере

III

II

II

III

III

II

III

III

21

2.6

III

3

Әшкей Нұртілеу

III

III

III

III

III

III

III

II

23

2.8

III

4

Бауыржанқызы Жансая

II

II

II

II

II

II

II

II

16

2

II

5

Берікқызы Аиша 

III

III

III

III

III

III

III

III

24

3

III

6

Дулатұлы Ғалымжан

II

II

II

II

II

II

II

II

16

2

II

7

Қаби Гүлнұр

II

III

III

III

III

III

II

III

23

2.8

III

8

Қаби Димаш 

III

II

III

III

III

III

III

III

23

2.8

III

9

Қуатбек Айкен

III

III

III

III

III

III

III

III

24

3

III

10

Марат Ақнұр

III

III

III

III

III

III

III

III

3

3

III

11

Мырқияс Еңлік

III

III

III

III

III

III

III

III

3

3

III

12

Нұржан Алинұр

III

II

II

II

II

II

II

III

18

2.2

II

13

Рүстемұлы Қуат

III

III

III

III

III

III

III

III

3

3

III

14

Сейсенбай Маржан

III

III

III

III

III

III

III

III

3

3

III

15

Тұқан Наурызбай

III

III

III

III

III

III

III

III

3

3

III

16

Тұрсынжан Мағжан 

III

II

II

III

III

II

III

III

21

2.6

III

I-  деңгей -                              II-  деңгей- 3III-деңгей-7

Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі-




















Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы: 2021 -  2022 ж               Топ: МАД           Өткізу мерзімі :__________________

«Коммуникация» білім беру саласы

Орыс тілі








Баланың аты-жөні

6-7-К.1

6-7-К.2

6-7-К.3

6-7-К.4

6-7-К.5

6-7-К.6

6-7-К.7

6-7-К.8

6-7-К.9

Жалпы  саны

Орташа деңгей

Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі

Произносит и различает звуки в словах и фразах

Понимает при помощи наглядного материала короткие, простые предложения

Находит информацию в картинках, иллюстрациях и соотносит их

Отвечает на элементарныевопросы жестами (например,указав на предмет или картинку) , словами и короткими фразами

Ориентируется на странице прописи,различает рабочую строку и межстрочное пространство,рисует узоры

Передает содержание прослушанного материала при  помощи рисунков,схем

Использует в речи часто повторяющиеся слова

Умеет определять количество звуков в слове, слов в предложении

Произносит и различает гласные и согласные звуки

1

Бауыржанқызы Әмина

II

II

II

II

II

II

II

II

II

18

2

II

2

Дилда Еңлік Ерболқызы

III

III

III

II

II

III

III

III

III

25

2.7

III

3

Ермек Ерсұлтан 

II

II

III

III

III

III

III

III

III

25

2.7

III

4

Ерден Нұрай 

II

II

II

II

II

II

II

II

II

18

2

II

5

Ержан Аянат

lll

lll

lll

Lll

lll

III

III

III

III

27

3

III

6

Ғалым Айсұлтан

III

III

III

II

III

III

III

III

III

26

2.8

III

7

Рабат Диас Рамазанұлы

II

III

III

II

II

II

III

III

III

24

2.6

III

8

Тұхан Нүркен

III

III

III

III

III

III

III

III

III

27

3

III

9

Сауытбек Мейіржан

II

II

II

II

II

II

III

III

III

21

2.3

II

10

Шамил Аяна Жігерқызы

III

IIІ

IIІ

ІII

ІII

III

II

III

III

26

2.8

IIІ

I-  деңгей - 0II-  деңгей-3III-деңгей- 7


Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі-ІІІ




















6-7-Т 1



6-7-Т.2

6-7-Т.3

6-7-Т.4

6-7-Т.5

6-7-Т.6

6-7-Т.7


6-7-Т.8

Жалпы саны

Орташа деңгей

Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі

Қағаз бетінде бағдарлай

 алады,карточкалардағы геометриялық фигур/ң орналасуын сипаттап береді

Заттарды көлемі, ені, биіктігі,жуандығы,ұзындығы бойынша салыстырады,оларды өсу ж/е кему ретінде орналастырады

10 көлеміндегі санды тура және кері санайды, 1-ден 10-ға дейінгі сандар тізбегінде қалып қойған санды атайды 

Кез келген санды э



Х


бір санға арттырса одан кейінгі сан шығатынын, кез келген сан/н бір санды кемітсе одан бұрынғы сан шығады

Заттарды белгілі бір қасиеті бойынша жиынға біріктіреді

Геометриялық фигуралармен фигуралармен денелерді ажыратып, дұрыс атай біледі

Уақыт ұғымдарын,тәулік бөліктерін, апта күндерінің ретін біледі

Топтарды салыстырып, санау негізінде сандықмәнін жалпылайды

1

Айболұлы Бақытнұр

II

III

II

II

III

III

III

III

21

2.6

III

2

Амангелді Айзере

II

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

3

Әшкей Нұртілеу

II

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

4

БауыржанқызыЖансая

III

III

III

III

III

III

III

III

24

3

III

5.

Берікқызы Аиша 

Ill

Lll

Ill

lll

Lll

III

III

III

24

3

Ш

6

Дулатұлы Ғалымжан

II

III

III

II

II

II

III

III

20

2.5

III

7

Қаби Гүлнұр

II

III

III

II

II

II

III

III

20

2.5

III

8

Қаби Димаш 

II

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

9

Қуатбек Айкен

III

III

III

II

III

III

III

III

23

2.8

Ш

10

Марат Ақнұр

II

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

11

Мырқияс Еңлік

III

II

II

III

III

II

III

III

21

2.6

III

12

Нұржан Алинұр

II

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

13

Рүстемұлы Қуат

III

II

I

III

III

II

III

III

21

2.6

III

14

Сейсенбай Маржан

III

II

II

III

III

II

III

III

21

2.6

III

15

Тұқан Наурызбай

III

II

II

III

III

II

III

III

21

2.6

III

16

Тұрсынжан Мағжан 

III

II

II

III

III

II

III

III

21

2.6

III


Iдеңгей -0      IIдеңгей –6IIIдеңгей – 19

Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – III






























Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

«Таным» білім беру саласы (қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру)

Оқу жылы: 2021-2022 ж               Топ: МАД            Өткізу мерзімі 


Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы:  2021-2022 ж          Топ: МАД          Өткізу мерзімі :__________________


«Таным» білім беру саласы

Құрастыру



6-7-Т 1

6-7-Т.2

6-7-Т.3

6-7-Т.4

6-7-Т.5

6-7-Т.6

Жалпы саны

Орташа деңгей

Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі

Табиғи жасанды материалдарды ажыратады, олардың қасиеттерін атайды

Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орната алады

Құрастыруға арналған матер/мен және құрал/мен жұмыс барысында техника қауіпсіздігі ережелерін орындайды

Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолданады

Қарапайым сызба, үлгі бойынша жұмыс жасай алады

Өз ойы бойынша түрлі материалдардан құрастырады, өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін бағалайды

1

Айболұлы Бақытнұр

III

III

III

II

II

III

III

19

2.7

2

Амангелді Айзере

III

III

III

II

II

III

III

19

2.7

3

Әшкей Нұртілеу

III

III

III

III

III

III

III

21

3

4

БауыржанқызыЖансая

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

5.

Берікқызы Аиша 

III

II

III

II

II

III

III

18

2.5

6

ДулатұлыҒалымжан

III

III

III

III

III

III

III

21

3

7

Қаби Гүлнұр

III

III

III

III

II

III

III

20

2.8

8

Қаби Димаш 

III

III

II

III

III

III

II

19

2.7

9

Қуатбек Айкен

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

10

Марат Ақнұр

III

III

III

III

III

II

II

14

2

11

Мырқияс Еңлік

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

12

Нұржан Алинұр

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

13

Рүстемұлы Қуат

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

14

Сейсенбай Маржан

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

15

Тұқан Наурызбай

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

16

Тұрсынжан Мағжан 

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5


I-деңгей    - 0II – деңгей  3III – деңгей 7





















Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы: 2021- 2022              Топ: МАД          Өткізу мерзімі :__________________

«Таным» білім беру салас

Жаратылыстану



6-7-Т 1

6-7-Т.2

6-7-Т.3

6-7-Т.4

6-7-Т.5

6-7-Т.6

6-7-Т.7

6-7-Т.8

6-7-Т.9

6-7-Т.10

Жалпы саны

Орташа деңгей

Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі

Табиғаттағы маусымдық өзгерістерді атайды

Өсімдіктерді тірі табиғаттың бөлшегі ретінде анықтайды, өсімдік/р тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі, өздеріне тән белгілері бо/ша ағаш/мен бұталар/ң бірнеше түрлерін атайды

Үй және жабайы жануарлардың сыртқы келбетіне және жыл мезгілі/ң әр кезеңіндегі тіршілік әрекетіне тән ерекшеліктері тотоқылдақ,туралы біледі

Қыстап қалатын (тоқылдақ, торғай,шымшық т.б) және жыл құстары (қарлығаш, бозторғай) туралы ұғымдарға ие

 Адамның негізгі дене бөліктерін,сезім мүшеоерін атап, олардың атқаратын қызмет туралы біледі

Өлі табиғат нысандары туралы түсініктерге ие, олардың қасиеттерін және міндеттерін атайды

Таза ауаның және судың маңызы туралы біледі

Өлі табиғаттың денелері мен заттарын адам қолымен жасалған заттардан ажыратады

Табиғат құбылыстары (жел, найзағай,жаңбыр,тұман, тамшы т.б) туралы түсініктерге ие

Адам өміріне қажетті жағдайларды (ауа,су,тамақ, қозғалыс) біледі

1

Айболұлы Бақытнұр

III

III

III

III

III

III

III

III

III

III

30

3

ІІІ

2

Амангелді Айзере

II

II

II

II

II

II

II

II

II

II

20

2

ІІ

3

Әшкей Нұртілеу

II

II

II

II

II

II

II

II

II

II

27

2.7

ІІІ

4

БауыржанқызыЖансая

III

III

III

III

III

III

III

III

III

III

30

3

ІІІ

5.

Берікқызы Аиша 

III

II

III

II

II

III

III

III

II

II

25

2.5

ІІІ

6

Дулатұлы Ғалымжан

III

III

III

III

III

III

III

III

III

III

30

3

ІІІ

7

Қаби Гүлнұр

II

II

II

II

II

II

II

II

II

II

20

2

ІІ

8

Қаби Димаш 

II

II

II

II

II

II

II

II

II

II

20

2

ІІ

9

Қуатбек Айкен

III

III

III

III

III

III

III

III

III

III

30

3

ІІІ

10

Марат Ақнұр

II

II

II

II

II

II

II

II

II

II

20

2

ІІ

11

Мырқияс Еңлік

III

III

III

III

III

III

III

III

III

III

30

3

ІІІ

12

Нұржан Алинұр

III

III

III

III

III

III

III

III

III

III

30

3

        ІІІ

13

Рүстемұлы Қуат

III

III

III

III

III

III

III

III

III

III

30

3

ІІІ

14

Сейсенбай Маржан

III

III

III

III

III

III

III

III

III

III

30

3

ІІІ

15

Тұқан Наурызбай

III

III

III

III

III

III

III

III

III

III

30

3

ІІІ

16

Тұрсынжан Мағжан 

III

III

III

III

III

III

III

III

III

III

30

3

ІІІ



деңгей -0      II деңгей-2   III деңгей – 8                     Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – III































Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы: 2021-2022жТоп:МАДӨткізу мерзімі:_____________

«Шығармашылық» білім беру саласы








Баланың

аты –жөні









Сурет салу 

Барлық  ұпай саны

Орташа  ұпай саны

Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі

6-7-Ш.1

6-7-Ш.2

6-7-Ш.3

6-7-Ш.4

6-7-Ш.5

6-7-Ш.6

Сызықтардың  алуан түрін (түзу, қисық, ирек-ирек, ирелең) қолдана отырып, затқа қарап және елестету арқылы қарапайым заттарды және күрделі емес сұлбалардың суретін салады;

Түзу  сызықтың түрлі үйлесімділігінде құрылған қазақ өрнегі элементтерінің суретін салады;

Алуан  түрлі көркем материалдарды және олардың қасиеттерін біледі;

Негізгі  және қосалқы, жылы және суық түстерді ажыратады

Бейнені  қағаз бетіне үйлесімді орналастырады, суреттегі түсті үйлестіреді;

Жұмыс  барысында жұмыс орны мен құралдарды ретке келтіреді

1

Айболұлы Бақытнұр

III

III

III

III

III

III

18

3

ІІІ

2

Амангелді Айзере

II

II

II

II

II

II

12

2

ІІ

3

Әшкей Нұртілеу

II

II

II

II

II

II

12

2

ІІ

4

БауыржанқызыЖансая

III

III

III

III

III

III

18

3

ІІІ

5

Берікқызы Аиша 

III

II

III

II

II

III

15

2,5

ІІІ

6

ДулатұлыҒалымжан

III

III

III

III

III

III

18

3

ІІІ

7

Қаби Гүлнұр

II

II

II

II

II

II

12

2

ІІ

8

Қаби Димаш 

II

II

II

II

II

II

12

2

ІІ

9

Қуатбек Айкен

III

III

III

III

III

III

18

3

ІІІ

10

Марат Ақнұр

II

II

II

II

II

II

12

2

ІІ

11

Мырқияс Еңлік

III

III

III

III

III

III

18

3

ІІІ

12

Нұржан Алинұр

III

II

III

II

II

III

15

2,5

ІІІ

13

Рүстемұлы Қуат

III

III

III

III

III

III

18

3

ІІІ

14

Сейсенбай Маржан

III

III

III

III

III

III

18

3

ІІІ

15

Тұқан Наурызбай

III

III

III

III

III

III

18

3

ІІІ

16

Тұрсынжан Мағжан

III

II

III

II

II

III

15

           2,5

ІІІ



Iдеңгей -0      IIдеңгей-0IIIдеңгей –10

Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – III



















Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы:   2021 -2022 жТоп:МАДӨткізу мерзімі:_____________

«Шығармашылық» білім беру саласы








Баланың

аты –жөні









Мүсіндеу 

Барлық  ұпай саны

Орташа  ұпай саны

Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі

6-7-Ш.1

6-7-Ш.2

6-7-Ш.3

6-7-Ш.4

6-7-Ш.5

6-7-Ш.6

6-7-Ш.7

Затқа  қарап және елестету арқылы, ермексаздың, сазбалшықтың және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып, таныс заттарды, түрлі пішіндегі, көлемдегі жеміс-жидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде мүсіндей алады;

Өлшемдік  қатынасты, бейненің мәнерлігін, адамның қимылына тән мәнерлікті береді, кескішті қолдана отырып, пішіннің бетін безендіреді;

Көркем  және табиғи материалдармен жұмыс жасаудың қарапайым еңбек дағдыларын игерген;

Мүсіндеуге  арналған материалдарды үнемді пайдаланады;

Кейіпкерлерге  тән бөліктерді (мұрын, ауыз, көз, құлақ, аяқ, қанат) пропорцияны сақтай отырып, қарапайым әдістерді (жұмырлау, жаю, жалпайту, кескіш көмегімен ойып алу, т.б.) қолданып мүсіндейді;

Пластикалық , конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштерді пайдалана отырып, Қазақстанның және әлемнің халық кәсіпшілігі негізінде ойыншықтар, ыдыс-аяқ мүсіндейді;

Жұмыс  барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіреді.

1

Айболұлы Бақытнұр

III

III

III

II

II

III

III

19

2.7

III

2

Амангелді Айзере

III

III

III

II

II

III

III

19

2.7

III

3

Әшкей Нұртілеу

III

III

III

III

III

III

III

21

3

III

4

БауыржанқызыЖансая

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

5

Берікқызы Аиша 

III

II

III

II

II

III

III

18

2.5

II

6

ДулатұлыҒалымжан

III

III

III

III

III

III

III

21

3

III

7

Қаби Гүлнұр

III

III

III

III

II

III

III

20

2.8

III

8

Қаби Димаш 

III

III

II

III

III

III

II

19

2.7

III

9

Қуатбек Айкен

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

10

Марат Ақнұр

III

III

III

III

III

II

II

14

2

II

11

Мырқияс Еңлік

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

12

Нұржан Алинұр

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

13

Рүстемұлы Қуат

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

14

Сейсенбай Маржан

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

15

Тұқан Наурызбай

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III

16

Тұрсынжан Мағжан

III

III

III

III

III

III

III

18

2.5

III



Iдеңгей -0      IIдеңгей-1IIIдеңгей –9

Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – III




















Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы: 2021– 2022 жТоп:_МАД_Өткізу мерзімі:_____________

«Шығармашылық» білім беру саласы








Баланың

аты –жөні









Аппликация 

Барлық  ұпай саны

Орташа  ұпай саны

Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі

6-7-Ш.1

6-7-Ш.2

6-7-Ш.3

6-7-Ш.4

6-7-Ш.5

6-7-Ш.6

6-7-Ш.7

Жырту, қиып алу әдістерімен түрлі ертегілік бейнелер, т.б. жасай отырып, қарапайым заттарды жапсырады;

Шаблон/есте сақталған үлгі/затқа қарап жапсыруларды құрастырады, сәйкес түсті, пішінді, заттардың фактурасы мен пропорцияларын таңдайды, бөлшектерді жапсыру бірізділігін дұрыс пайдаланады;

Елестету арқылы геометриялық пішіндер негізінде бірнеше бөліктен тұратын заттардың жапсырмасын құрастырады, бөлшектерді жапсыру бірізділігін дұрыс қолдана отырып, қисық жыртып алынған қағаздан жұмсақ ойыншық бейнелерін құрастырады;

Қиып  алудың негізгі түрлерін игерген: бүктелген сызығы бойынша қағаз парағын түзу қияды, шаршының бұрыштарын дөңгелетіп, дөңгелек пішінді, бірнеше рет бүктелген қағаз парағынан тіктөртбұрышты, үшбұрышты, дөңгелек пішіндерді қиып алады;

Бірнеше  қабат етіп бүктелген қағаздан геометриялық сәндік элементтерді көбірек қиып алып, геометриялық пішіндерді (шаршылар, тік төртбұрыштар, шеңберлер, сопақшалар) ортасынан немесе диагональ бойынша қиып алу дағдыларын игерген;

Заттардың  кеңістіктік қатынастарын есепке ала отырып, оларды аспанға, суға, жерге қатыстылығы бойынша орналастыра алады;

Жұмыс  орнын және жұмыс барысында құралдарды өздігінен ретке келтіреді: ұшы үшкір құралдарды орнына қояды, қайшымен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережесін сақтайды;

1

Айболұлы Бақытнұр

III

III

III

II

II

III

III

19

2.7

III

2

Амангелді Айзере

III

III

III

II

II

III

III

19

2.7

III

3

Әшкей Нұртілеу

III

III

II

III

III

III

III

20

2.8

III

4

БауыржанқызыЖансая

II

II

III

II

II

III

II

16

2.2

II

5

Берікқызы Аиша 

III

II

III

II

II

III

III

18

2.5

II

6

ДулатұлыҒалымжан

II

II

III

II

II

III

III

17

2.4

II

7

Қаби Гүлнұр

III

III

III

III

II

III

III

20

2.8

III

8

Қаби Димаш 

III

III

II

III

III

III

II

19

2.7

III

9

Қуатбек Айкен

III

II

III

II

III

II

III

18

2.5

III

10

Марат Ақнұр

III

III

III

III

III

II

III

20

2.8

III

11

Мырқияс Еңлік

III

III

III

III

III

II

III

20

2.8

III

12

Нұржан Алинұр

III

III

III

III

III

II

III

20

2.8

III

13

Рүстемұлы Қуат

III

III

III

III

III

II

III

20

2.8

III

14

Сейсенбай Маржан

III

III

III

III

III

II

III

20

2.8

III

15

Тұқан Наурызбай

III

III

III

III

III

II

III

20

2.8

III

16

Тұрсынжан Мағжан

III

III

II

II

II

II

III

17

2.4

II



I – деңгей   -0 II – деңгей   - 4III – деңгей -  5



























Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы: 2021 -2022 жТоп:МАДӨткізу мерзімі:_____________

«Шығармашылық» білім беру саласы








Баланың аты –жөні 









Музыка  

Барлық  ұпай саны

Орташа  ұпай саны

Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі

6-7-Ш.1

6-7-Ш.2

6-7-Ш.3

6-7-Ш.4

6-7-Ш.5

6-7-Ш.6

6-7-Ш.7

6-7-Ш.8

Таныс  әндердің қарапайым әуендерін, музыкалық шығарманың кіріспесі мен қайырмасын ажыратады;

Музыканы тыңдау және орындау барысында өз сезімдері мен толғаныстарын сипаттайды;

Музыкалық жанрларды: күй, ән, би, маршты ажырата алады;

Таныс  әндерді жеке және шағын топпен орындайды;

Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салады;

Дыбыстау  тембріне қарай кейбір музыка аспаптарын,  балаларға арналған музыка аспаптарын ажыратады;

Балаларға  арналған ұрмалы музыка аспаптарында (дыбыс жоғарылығы айқындалмаған) жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақтық суреттерді ойнайды;

Музыкаға  қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар орындайды.

1

Айболұлы Бақытнұр

II

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

2

Амангелді Айзере

II

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

3

Әшкей Нұртілеу

II

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

4

БауыржанқызыЖансая

III

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

5

Берікқызы Аиша 

II

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

6

ДулатұлыҒалымжан

II

II

II

II

II

II

III

III

18

2.3

II

7

Қаби Гүлнұр

III

III

II

II

II

II

III

III

20

2.5

III

8

Қаби Димаш 

II

II

II

II

III

III

III

III

20

2.5

III

9

Қуатбек Айкен

III

II

III

II

II

II

III

III

20

2.5

III

10

Марат Ақнұр

III

III

III

III

III

III

III

III

24

3

III

11

Мырқияс Еңлік












12

Нұржан Алинұр












13

Рүстемұлы Қуат












14

Сейсенбай Маржан












15

Тұқан Наурызбай












16

Тұрсынжан Мағжан














I – деңгей                                                                II– деңгей -6III – деңгей   - 4




Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы

Оқу жылы:  2021 – 2022 жТоп:__МАД_Өткізу мерзімі:_____________

«Әлеумет» білім беру саласы








Баланың

аты –жөні









Өзін –өзі тану 

Барлық  ұпай саны

Орташа  ұпай саны

Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі

6-7-Ә.1

6-7-Ә.2

6-7-Ә.3

6-7-Ә.4

6-7-Ә.5

6-7-Ә.6

6-7-Ә.7

Өзін  тануға қызығушылық білдіреді, өзінің "Мен" және есімімен, әлеуметтік, жыныстық рөлі арасындағы байланысты сезінеді;

Өзінің , пікіріне, қылықтарына талдау жасай алады және оларға адамгершілік тұрғыдан баға береді, өзінің сезімдерін тыңдайды;

Адами     құндылықтар туралы бастапқы түсініктерге ие: өмір, отан, денсаулық, адам, отбасы, достық, табиғат;

Қарапайым  мінез-құлық ережелерін сақтай алады, өз-өзіне қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларын игерген;

Балалар  ұжымында қарым-қатынас және өзара әрекет жасай алады;

Адами  қасиеттер туралы бастапқы түсініктерге ие: мейірімділік, сүйіспеншілік, сыйластық, қамқорлық, адалдық;

Өзінің  қабілетін және мүмкіндігін шығармашылық әрекетте (музыкада, ойында, биде, театрландырылған қойылымда) көрсете алады.

1

Айболұлы Бақытнұр

II

III

II

II

III

III

III

18

2,6

III

2

Амангелді Айзере

III

III

III

II

II

III

III

19

2,7

III

3

Әшкей Нұртілеу

II

II

III

III

III

III

III

19

2,7

III

4

БауыржанқызыЖансая

II

II

II

II

II

II

III

    15

2,1

III

5

Берікқызы Аиша 

lll

lll

Lll

lll

Lll

III

III

21

3

Ш

6

ДулатұлыҒалымжан

III

III

III

II

III

III

III

20

2,8

Ш

7

Қаби Гүлнұр

II

III

III

II

II

II

III

17

2,4

III

8

Қаби Димаш 

III

III

III

III

III

III

III

21

3

III

9

Қуатбек Айкен

IIІ

IІI

II

IІI

II

ІII

III

19

2,7

IIІ

10

Марат Ақнұр

III

III

III

III

III

III

III

20

2,8

III

11

Мырқияс Еңлік

III

III

III

III

III

III

III

21

3

III

12

Нұржан Алинұр

IIІ

IІI

II

IІI

II

ІII

III

19

2,7

IIІ

13

Рүстемұлы Қуат

III

III

III

III

III

III

III

20

2,8

III

14

Сейсенбай Маржан

III

III

III

III

III

III

III

21

3

III

15

Тұқан Наурызбай

IIІ

IІI

II

IІI

II

ІII

III

19

2,7

IIІ

16

Тұрсынжан Мағжан

III

III

III

III

III

III

III

20

2,8

III



I – деңгей                                                                II – деңгей    - 0III – деңгей   - 10

















Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

Мектепалды даярлық сыныбы  

Оқу жылы: 2021 -2022 жТоп:__МАД__Өткізу мерзімі:_____________

«Әлеумет» білім беру саласы








Баланың аты –жөні 









Қоршаған ортамен таныстыру

Барлық  ұпай саны

Орташа  ұпай саны

Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерген деңгейі

6-7-Ә.1

6-7-Ә.2

6-7-Ә.3

6-7-Ә.4

6-7-Ә.5

6-7-Ә.6

6-7-Ә.7

6-7-Ә.8

Отбасы  мүшелерін атайды, міндеті мен өзіне тағылған жауапкершілікті біледі;

Қарапайым этикалық нормалардысақтайды;

Еңбектің  маңызын және адам өміріндегі барлық мамандықтардың қажеттігін түсінеді;

Байланыс  құралдарының және көліктің адам өміріндегі қажеттілігін түсініп, олардың қолданылу аясын атайды;

Өз  өңірінде бағдарлану тәсілдерін және өз үйінің (тұрғылықты мекен-жайын) мекен-жайын атайды;

Өзі  туған елді мекені, туған елі туралы біледі;

Бірлесе  жұмыс жасайды, еңбек нәтижесін бағалай алады;

Қазақстан Республикасының Президентін, мемлекеттік рәміздерді, Астана және оның көрікті жерлері, Қазақстанның ірі қаласы – Алматы туралыбіледі.

1

Айболұлы Бақытнұр

II

III

II

II

III

III

III

III

21

2.6

III

2

Амангелді Айзере

III

III

III

II

II

III

III

III

21

2.6

III

3

Әшкей Нұртілеу

II

II

III

III

III

III

III

III

22

2.7

III

4

БауыржанқызыЖансая

II

II

II

II

III

III

III

III

20

2.5

III

5

Берікқызы Аиша 

lll

lll

Lll

Lll

Lll

III

III

III

24

3

Ш

6

ДулатұлыҒалымжан

III

III

III

II

III

III

III

III

23

2.8

Ш

7

Қаби Гүлнұр

II

III

III

II

II

II

III

III

20

2.5

III

8

Қаби Димаш 

III

III

III

III

III

III

III

III

24

3

III

9

Қуатбек Айкен

III

III

III

III

III

III

III

III

24

3

III

10

Марат Ақнұр

III

II

III

II

II

II

III

III

20

2.5

III

11

Мырқияс Еңлік

II

III

II

II

III

III

III

III

21

2.6

III

12

Нұржан Алинұр

III

III

III

II

II

III

III

III

21

2.6

III

13

Рүстемұлы Қуат

II

II

III

III

III

III

III

III

22

2.7

III

14

Сейсенбай Маржан

II

II

II

II

III

III

III

III

20

2.5

III

15

Тұқан Наурызбай

II

III

II

II

III

III

III

III

21

2.6

III

16

Тұрсынжан Мағжан

III

III

III

II

II

III

III

III

21

2.6

III



I – деңгей   - 0II – деңгей   - 7III – деңгей  - 18 






Категория:

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
www.google.comyandex.ru